 |
|
 |
|
faq.zlosnik
Joined: 16 Dec 2007
Posts: 16
Read: 0 topics
Warns: 0/3 Location: mazowieckie +/- :)
|
|
 |
|
 |
|
Posted: Wed 16:08, 12 Mar 2008 Post subject: |
|
|
Problemów jest bardzo wiele. Choćby kradzieże towaru, chamscy(bardzo) klienci szczególnie w nocy. No to piszemy w punktach, oczywiście piszę o mojej stacji:
-brak monitoringu
-po wciśnięciu guzika "napadówki" ochrona przyjedzie albo i nie, zresztą to i tak ponad 20 minut co najmniej.
-chamscy/agresywni klienci
-kradzieże towaru (brak monitoringu)
-pokrywanie kosztów kradzieży towarów w cenach detalicznych
-orlen nie zapewnia rękawic do gazu
-brak "asekuracji" jeśli np. Litwin przyjedzie na stację, zatankuje i chce płacić karta która nie jest obsługiwana np. karta ze stacji shell, lub po prostu ma odmowę na karcie płatniczej a zatankował już za 1000 zł...
-ogólnie, jeśli klient ma odmowę na karcie płatniczej, w programie w wersji DOS była opcja związana z fakturą terminową + oświadczenie które kiedyś było w poczcie, teraz takiej opcji nie ma w programie WIN.
-ja mam zawsze pecha z telecentrum, nigdy mi nie umieją pomóc, a czasami straszą, że przyjazd serwisu będzie na mój koszt (co się np. okazało, że padł dysk w serwerze..., więc przyjazd był konieczny) wg. mnie pracownikiem telecentrum może być tylko osobą która już pracowała na stacji
-głupie limity kosztów na środki czystości
Listę postaram się uaktualniać, bo jest tego na prawdę sporo, niektóre rzeczy być może są błahe, ale dużo jest dość poważnych problemów.
The post has been approved 0 times
|
|